Email: korylkevych.m@gmail.com

Офіційний сайт Михайла Корилкевича

  • Соціальна відповідальність бізнесу
  • Розвиток громад
  • Якісна підготовка управлінців

14 ВЕРЕСНЯ СТАРТУЄ ПЕРШИЙ СЕЗОН ТЕЛЕПЕРЕДАЧ "УПРАВЛІНСЬКІ ДВОБОЇ". НЕ ПРОПУСТІТЬ!

14 ВЕРЕСНЯ СТАРТУЄ ПЕРШИЙ СЕЗОН ТЕЛЕПЕРЕДАЧ

14 ВЕРЕСНЯ СТАРТУЄ ПЕРШИЙ СЕЗОН ТЕЛЕПЕРЕДАЧ "УПРАВЛІНСЬКІ ДВОБОЇ". НЕ ПРОПУСТІТЬ!

Щовівторка, о 20.30, на телеканалі "Ритм" та щочетверга, о 17.30, на телеканалі "Дубно" Ви станете свідками вирішення конфліктних ситуацій, учасником яких буваєте особисто Ви та які спостерігаєте практично щодня. Ми розпочинаємо телевізійний проект "Управлінські двобої": у четвер, 14 вересня, дивіться першу серію телепроекту на ТРК "Дубно".

Двоє реальних людей – учасники конфлікту – на Ваших очах намагатимуться вирішити життєві та управлінські дискусії на свою користь в рамках ігрової ситуації.  

Скільки разів Ви ставали свідками такого випадку:

на касі в супермаркеті покупець розпочинає конфлікт з касиром. Причиною стала невідповідність ціни товару на ціннику в торгівельній залі тій, що вибита в чеку. В чеку – вища. Касир намагається залагодити ситуацію, однак робить це з похмурим виразом обличчя. На це чує від покупця: "Посміхайтеся, дівчино, посміхайтеся! Це ж Ваша робота!".

Що Ви відповіли б такому покупцю на місці касира?

Або уявіть:

Ви привели до дитсадка своє маля. І вже на місці з’ясували, що цього дня Ваша дитина буде одна в групі: решту дітей не привели через те, що багато хто з них хворіє. Так трапилося, що саме сьогодні Вам нема куди подіти дитину, а від завідуючої Ви чуєте: "Я не прийму дитину в групу! Невже лише через неї мені викликати на роботу весь персонал – кухаря, нянечку? Це влетить Вам у копійку!".

Що Ви сказали б у відповідь цій завідуючій?

Чи таке:

керівник викликає підлеглого і повертає йому звіт з вимогою переробити. На це підлеглий обурено відповідає: "Я пишу такі звіти вже п’ять років, і Ви перший, хто змушує їх переробляти!".

Як Ви відреагували б на місці керівника?

Серія телепередач "Управлінські двобої" допоможе Вам зорієнтуватися у вирі щоденної життєвої боротьби.

Тож вмикайте ТРК "Дубно" о 17.30, у четвер, 14 вересня, і дивіться першу серію "Управлінських двобоїв"! 
Повтори: 15, 16 вересня об 11.10.

ПРО ГРУ

"Управлінські двобої" – це два раунди 5-хвилинних переговорів, які проводять двоє учасників у рамках ігрової ситуації. Хоча умови ситуації задані, проте вирішення конфлікту цілком залежить від учасників.

Гравці мають змогу опанувати прийоми переконання опонентів у рамках етичних норм. Під час двобою учасники встигають прожити і проаналізувати управлінську ситуацію, яка в реальному житті тривала б місяцями.

Кожен з них по-своєму прагне продемонструвати майстерність у вирішенні заданої конфліктної ситуації. Сотні тем і десятки ролей. Оберіть свою стратегію. Продумайте аргументи та влучайте в ціль!

Колегія суддів із числа успішних менеджерів, політиків та бізнесменів вирішить, хто був найбільш переконливим у дискусії.

Практика "Управлінських двобоїв" успішно застосовується Талліннською школою менеджерів та її засновником – Володимиром Тарасовим протягом останніх 25-ти років. За цей час поєдинки стали не лише клубною грою, а й встигли підкорити серця багатьох людей по всьому світу своєю ідеологією.

У процесі гри відбувається комплексний розвиток особистості, набуваються знання та навички, які можна використати в усіх сферах життя. Учасники отримують досвід швидко приймати рішення у стресовій ситуації, розвивають вміння слухати співрозмовника, здобувають досвід, який можна передати співробітникам і навіть своїм дітям. Власники бізнесу та менеджери використовують двобої як засіб підбору персоналу. Жодне резюме не розповість про людину більше, ніж її поведінка під час двобою.

А ще – це цікаво, азартно і хвилююче, як активна гра чи спортивний поєдинок.

Організатор проекту: благодійний фонд "Любіть Україну"

Співорганізатори: Група компаній "Монстера", Українська Асоціація Маркетингу.

Лідер проекту: Михайло Корилкевич

Наталя Богданець, 

відділ зв'язків з громадськістю РОБФ "Любіть Україну"